Wat is een PB (persoonlijk bericht) en hoe werkt het?

1
Als je in een topic een bericht naar iemand wilt versturen, wat alleen door de geadresseerde leesbaar is, dan kun je een PB sturen.
Werking:
Klik in het topic links op het scherm onder de woonplaats van de geadresseerde op het icoon, wat daar staat.
Er wordt een nieuw scherm geopend, waar je je bericht kwijt kunt. Na het klikken op accoord? wordt het bericht in je " postvak uit" geplaatst. Het blijft daar staan, tot de geadresseerde het gelezen heeft.
Einde uitleg.

Hopelijk leg ik het goed uit.
Piet
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Wat is een PB (persoonlijk bericht) en hoe werkt het?

3
Je kunt bij dit forum geen PB doorsturen naar een ander forum lid.
Alleen de modoretors kunnen dat!
Wel kunnen we als we een vervelende PB krijgen op de driehoek met het uitroepteken, klikken en dan wordt het vervelende PB bericht naar de forum beheerders gestuurd.

Groet Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Wat is een PB (persoonlijk bericht) en hoe werkt het?

4
Hofs schreef:Je kunt bij dit forum geen PB doorsturen naar een ander forum lid.
Alleen de modoretors kunnen dat!
Wel kunnen we als we een vervelende PB krijgen op de driehoek met het uitroepteken, klikken en dan wordt het vervelende PB bericht naar de forum beheerders gestuurd.

Groet Ingrid
Ingrid,
Je haalt het krijgen van antwoorden op topics en het versturen van Privé berichten door elkaar, denk ik.
Inderdaad kan men een vervelend antwoord op een topic melden aan de moderators door op het driehoekje rechtsboven in het antwoord te klikken.

met PB bedoel ik eigenlijk een Privé bericht. Dat is wat anders.
Ik heb het ook niet over doorsturen.
Piet
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Wat is een PB (persoonlijk bericht) en hoe werkt het?

5
Hoi Piet,

Nee ik haal het niet door elkaar, hoog uit verwoord ik het verkeerd!
Bij PB en ook bij topics staat rechts boven in bericht een driehoek met uitroepteken.
Als je een PB bericht krijgt die heel vervelend is dan kun je ook op die driehoek met uitroepteken klikken, maar ook bij een topic is dat zo, ook daar staat een driehoek met uitroepteken rechts boven aan het topic. Dit alleen maar gebruiken al een bericht echt niet door de bugel kan.

Hopelijk heb ik het nu wel goed uitgelegd.

Groet Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Uitgaande PB berichten worden niet verzonden

6
Ik vond het al vreemd dat ik geen reactie op een bericht kreeg en zag dat een PB nog in de uitgaande box staat.
Het is geen geheugenprobleem dat alles vol is, want ik heb nog ruimte genoeg.
Ook een PB aan de technisch beheerder blijft staan.
Wat doe ik fout?
[i]CPAP mijn vriend en vijand[/i]
[size=85]Resmed S10 met bevochtiger, vaste druk 10,2 en F&P Simplus Fullface masker en Resmed Climate Line verwarmde slang[/size]

Re: Uitgaande PB berichten worden niet verzonden

9
Dat zou kunnen Casper. Veel mensen zijn nog niet op de hoogte van de mogelijkheid en waar het te vinden is.

Anderen hebben geen zin om te reageren en dan blijft deze in het postvak uit staan tot het moment dat je deze zelf weer verwijderd.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar