Nightbalance in basispakket Achmea

1
Ik weet niet of dit oud nieuws is maar voor mij is dit goed nieuws, ben aan het tweeten ( jaja ) met Nightbalance en ze zeiden net tegen mij dat dus de Nightbalance nu in de basisverzekering bij alle labels van Achmea zit. 1 stap in de goede richting dus :) Zij zelf zeggen ook dat het veel te lang duurt allemaal maar dit is alvast dus een goede stap opwaarts. Kon hier in het forum verder geen soortgelijk bericht over vinden, als dat wel zo is dan mag mijn bericht uiteraard verwijderd worden, maar voor degenen die het nog niet weten kan dit zinvol nieuws zijn.
Ahi van 29.9 ( 2014 )
Januari 2015 HTP/UPPP/RFTB ingrepen gehad

Re: Nightbalance in basispakket Achmea

2
Positieve ontwikkeling! Helaas werkte dat ding bij mij slechts voor korte duur, daarna was ik eraan gewend. Maar ik geloof direct dat er voldoende mensen zijn die er wel baat bij hebben.
Laatst gewijzigd door Walter_NH op 15 jul 2015, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Nightbalance in basispakket Achmea

5
Heeft iemand ervaring met de NIGHT SHIFT?
Ik heb een matige slaapapneu van 15,4 waarvan 2/3 plaatsvond terwijl ik op mijn rug sliep. Klein rekensommetje leert mij dat ik er dan 5 tijdens zijligging heb. En 5 is te verwaarlozen ( denk ik)
Ik heb nu een resmed met neusdoppenmasker maar zou het dus erg fijn vinden om zonder masker te slapen. Dus....wie o wie?


Carpe Noctem!

Margot

Re: Nightbalance in basispakket Achmea

6
Margot,

de Nightshift draag je in je nek. Ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb eens de Nightbalance uitgeprobeerd en het hielp mij wel om meer in zijligging te gaan liggen.

Er schijnt ook een vrij verkrijgbaar apparaat te krijgen, die heet Pose en werkt ongeveer hetzelfde als de NightBalance.

Je kunt altijd contact opnemen met de fabrikant van dat apparaat.

Gr. Erwin