Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

42
Het laat op zich wachten. Heb me een dag vergist in de afspraak en moet nu weer een maand wachten. Vrijdag belden ze op een nogal ongelegen tijd. Maar heb nu een afspraak op een andere tijd geloof ik.
Brieven met bevestigingen doen er 3 dagen over merkte ik.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

43
Het wachten duurt lang. Brief nieuwe afspraak op later tijdstip is binnen. Staat in hun computer, dat ik lange reistijd heb. Moet nu 23 maart ofzo, kan nog veranderen, als er iemand niet kan. Volgende week daar eens over bellen, dan laat ik zien, dat ik ook moeite doe. Van de week een heftige brief gekregen over wat anders.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

45
bmwpiet schreef:Het wachten duurt lang. Brief nieuwe afspraak op later tijdstip is binnen. Staat in hun computer, dat ik lange reistijd heb. Moet nu 23 maart ofzo, kan nog veranderen, als er iemand niet kan. Volgende week daar eens over bellen, dan laat ik zien, dat ik ook moeite doe. Van de week een heftige brief gekregen over wat anders.
Ziekenhuis gebeld, of er nog uitvallers waren in de afspraken. Dat was niet zo. Dokter blijkt ook in Breda te werken en of ik een cpap heb en deze gebruik was de vraag.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

47
Cpap moet mee . Therapie trouw is matig door langdurige verkoudheid en hoestbuien. Eerste keer sinds ik therapie heb. Nu op visite en zonder apparatuur blijven slapen. Heb nu lekker veel meer uren gemaakt.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

50
Ruud J, schreef:Ben zeer Benieuwd Piet.

Groet RuudJ
Ruud
De carburatie moet eerst bijgeregeld worden op cardiologie. Voorverbrandingsklepjes van deze tweecilinder moeten eerst weer in de pas. Jaapio weet vast wel een merk auto blok met voorverbranding. De vulling van de hoofdverbrandingskamer is dan weer goed. In die tijd een additiefje gebruiken, die ook voor oogboldruk wordt gebruikt. In die tijd moet de brommer op stal blijven. Voor een weekje. Snappie ?
Nog steeds bedankt,
Piet
additiefje is acetazolamide.

Ruud je hebt een pb.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

52
Eerste oog bal pil werkt rustgevend. Wordt vervolgd. Vivisol belde over slecht zittende masker. 8)
Weer een preek over schoonmaken.
Gisteren hadden ze het ziekenhuis geweigerd voor vervangen omdat er pas 8 maanden om zijn.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

54
bmwpiet schreef:Redelijk geslapen. 4,5 uur volgens het display. Overdag meer ongecontroleerd. Halve keuken onder de melk en twee keer glaasje Port over de tafel was het ergste.
Ik bedoel, dat we vaker wat omstoten. Verder gaat het beter en normaler. Val overdag eindelijk weer eens in slaap op de sofa. :D
Maar ben wel pas begonnen met het nieuwe medicijn.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

57
Ruud J, schreef:Piet ben je er weer bij a.s. zaterdag 1 april in Amersfoort?

Groet RuudJ
Als het geen grap is, ha,ha
Ja, laat ik maar komen, is wel gezellig, om wat bekenden te zien.

Heb nog een vrije reisdag over en de treinenclub aan de overkant op het plein is open. Je kunt mee als introducee in je pauze. Open van 12-16 uur.
Er is een winkeltje, koffie, een archief.

Piet
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Ervaring gezocht: CSAS behandeling

59
bmwpiet schreef:
bmwpiet schreef:Redelijk geslapen. 4,5 uur volgens het display. Overdag meer ongecontroleerd. Halve keuken onder de melk en twee keer glaasje Port over de tafel was het ergste.
Ik bedoel, dat we vaker wat omstoten. Verder gaat het beter en normaler. Val overdag eindelijk weer eens in slaap op de sofa. :D
Maar ben wel pas begonnen met het nieuwe medicijn.
heerlijk dutje gedaan in de trein op terugweg jaarvergadering.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.