Re: Apneu overdag

21
kdrkdr schreef:Onder (ik dacht) euro 20 geen bijkomende kosten. Ik heb prima ervaringen op aliexpres. Alleen een beetje geduld hebben.
1 tot 2 maanden levertijd heb ik net gelezen is wel erg veel geduld hebben.

Maar goed als iemand dat er voor over heeft, maar het lijkt mij sterk dat er ergens in Nederland zoiets soortgelijks te koop is.

En belangrijker is het wel een must zo een meter, eerlijk gezegd nooit aan gedacht om zo de boel in de gaten te houden.
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Apneu overdag

22
Zo oximeter aan de vingertop neemt waarschijnlijk geen 24 uur op?

Zo oximeter aan de pols met een vingermeting bewaard de gegevens 24 uur lang. De gegevens kunnen via software worden uitgelezen. Zelfs in SleepyHead kan dit worden uitgelezen en daarmee kan de grafieken in 1 oogopslag worden vergeleken met de overige grafieken van de uitlezing van de cpap.

Mijn oximeter kostte circa €100,00

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Apneu overdag

23
Ik denk dat die meter van jou Ruud ook prettiger is in het gebruik, want om nu steeds met zo een knijper op je vinger te zitten lijkt mij ook geen pretje en bij het in slaap vallen zal deze hoogstwaarschijnlijk loslaten.


Dus inderdaad zal er toch iets meer voor moeten worden uitgegeven denk ik.
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Apneu overdag

24
Nee klopt Ruud, die neemt niet 24/7 op, hij neemt helemaal niet op zelfs, het is een momentopname. Voor mij is dat goed genoeg, als ik ga slapen even check, en als ik tussendoor wakker wordt even. Alle waarde naar zijn geld, voor een tientje moet je niet meer verwachten. Maar dat doet ie dan ook prima.