Ik heb zelf naast een Dreamstation een Dreamstation GO aangeschaft bij Philips..
ik heb net nog even gebeld met de klantenservice en we kunnen nu nog niet registreren..maar er is wel een nederlandse site opgezet..
www.philips.nl/healthcare/e/sleep/commu ... src-update
Het leuke is dat je op deze site als patient nog niet kan registreren, maar er staat iig wel een 0800 nummer (0800-0222350). Volgens de aardige mevrouw daar is het registreren nog niet open ivm het afwachten van goedkeuring van de regelementaire instanties. in de medische wereld moet materiaal ook goedgekeurd worden natuurlijk. Daar kon ze verder geen info over geven.
Het leuke en verwarrende is; als je naar de Nederlandse Philips site gaat en daar naar de klantenservice, wordt je via een link waarop je kan klikken doorverwezen naar de Amerikaanse update site. Daar staat dat patienten alleen uit USA en Canada zich nog kunnen registreren. Doe je eens gek en klik op de link om het proces te starten, kan je opeens wel je land selecteren (nederland), je serienummer intikken en het proces starten.. alleen moet je inloggen in een systeem en daar heb je een username en password voor nodig. Dit schijn je te krijgen per brief of per e-mail. En daar is het nog op wachten.
Let op, dit is alleen voor mensen die direct bij Philips een apparaat hebben gekocht.. dit is niet voor mensen die via Mediq, Vivisol of andere leverancier een apparaat in bruikleen hebben. De leverancier regelt het registreren voor je.
Er zit dus blijkbaar schot in het opzetten van het registreren voor vervanging/reparatie, maar de info hierboven is wellicht nog een dooie mus... sorry daarvoor.